tirsdag den 12. oktober 2010

Endelig Tilmelding. - Sjælland

Endelig......
Så er det Faldet på plads.
 
Vi skal tilbringe hele  
søndag d 14 november 
her hos mig i Hjælmsølille på midtsjælland .

Adressen er:
Råsøvej 18
4160 Herlufmagle


Dagen starter kl. 9.30 


Planen er, at alle som vanligt medbringer en "ret", 
som kan udgøre en del af vores fælles frokostbord.


Dagen, koster 450,-
(som jeg skal bede om, bliver sat ind på min konto senest 1 november
Jeg skal nemlig bruge dem til at købe materialer for)
+ materialeomkostninger
(som du betaler på dagen)
 
Senest 1 november:

-Skriv en kommentar her, hvor du skriver, hvad du kunne tænke dig at lave d. 14. 
( så ved jeg, hvilke materialer, du skal bruge)

-og hvad du vil tage med til frokostbordet 
( så alle andre kan se, hvad de ikke skal medbringe)



-Skriv både her og til min mailadresse kristine.k.h@gmail.com,
hvorefter du vil få tilsendt en tilmeldingskonto

Jeg glæder mig som en lille baby, og håber at se rigtig mange af jer



ps. Medbring meget gerne tegning, skitser og inspirationsmateriale med på dage.

7 kommentarer:

  1. Mig, mig, mig, men afstemmer det lige med manden min først.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. han spurgte "har du booket plads?" Så det betyder vel at jeg kommer :)

    SvarSlet
  3. Ville jo rigtig gerne, men desværre er det weekenden for det store julemarked på Gavnø slot. Og der har jeg en stand.
    Håber du holder noget snart igen, for så er jeg med på holdet :-)
    Mvh
    janne

    SvarSlet
  4. Det kan jeg ikke, damn. Holder du en anden dag i det nye år?

    :-) Mette

    SvarSlet
  5. hvormange skal der være tilmeldt for at det bliver til noget??
    kh Rikke

    SvarSlet
  6. Hmmmm.... Rikke!
    Vi skal minimum være 4.

    Øv bøv Mette.
    Vi må se om vi ikke snart kan finde en dato, som kan passe alle.


    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  7. Har du flere tilmeldinger end min???

    SvarSlet