torsdag den 14. oktober 2010

Kære kære Dorit!

Tusinde, tusinde tak for din betænksomhed, dit nærvær og lækre, lækre gave til mig.
Tak fordi du for læææænge siden på messen lyttede (trods jetlag og manglende søvn ) og hørte, at jeg drømte om en indpakning til mine telefon magen til din.
Og tak for overraskelsen!
Du er en SKAT!

Sjovt nok, har jeg jo lige været inde og kommentere på din blog ang netop det etui, 
som jeg så, at du ville sende til Sjælland til en unavngiven person....hmmmmm..... 
Dumme mig, at jeg ikke fatttede den der....hehehe

Til jer, der også er lidt nysgerrige efter at se, hvad Dorit har sendt mig......Ta daaaaaa




Er det ikke skønt?
En før fødselsdagsgave ;)
Og nu skulle min "lille" livline gerne være sikret mod flere stød og slag....
jubiiii...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar