onsdag den 6. oktober 2010

Mens jeg venter.....

På at knapperne til Malene, AnneMette og Trine skal komme ud af ovnen, 
så jeg kan give dem et par lag glasur og en sidste brænding,
er jeg lige faldet lidt i svime over de her......



De er kommet med posten i dag.
Agater, Carnelien og små gyldne opaler.
jeg kan slet ikke vente med at få fingrene i dem.....
Er de ikke super fine?



Ps.
I skal forøvrigt glæde jer til at se de knapper, som kommer ud af ovnen næste gang.
De er så lækre....mmmmm ;)

3 kommentarer:

  1. OG så er man da overhovedet ikke spændt på at se resultatet fra ovnen vel!! :)

    SvarSlet
  2. they are very hip and trendy...cannot wait to see what your plans are xo

    SvarSlet
  3. Jamen for pokker, jeg glæder mig da altid til at se hvad du finder på.
    ENIG skønne sten.

    SvarSlet