torsdag den 7. oktober 2010

Puha!

Den holdt hårdt.....


Endelige er knapperne i ovnen til den sidste brænding.

Eller dvs at ca halvdelen af dem er i ovnen.
For af alle de knapper jeg lavede i starten af ugen, 
kan der kun være halvdelen, når ovnen er pakket ordentlig.
Grunden til det er, at jeg denne gang har valgt også at glasere knapperne på bagsiden, 
så de bliver mere modstandsdygtige.
Men det betyder desværre,
at de nu hænger i stedet for at ligge og at der derfor kun er plads til et lag, 
som ikke hænger så tæt, at de rører hinanden.
Som i ved, er jeg ikke kendt for at lave små knapper, 
så de fylder altså temmelig meget på "trådene".

En anden ting, som denne gang gjorde processen længere, 
er at jeg har eksperimenteret med at blande mine egne farver.
Jeg synes, at mange af de færdigblandede farver man kan få er lidt kedelige.
Så ergo måtte jeg i gang.

Men men men..... never mind!........
Jeg glæder mig rigtig meget til at se resultatet imorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar