onsdag den 20. juli 2011

Dansen om den varme grød...........

Kan man vist roligt kalde det...... 

Men den går ikke længere. 
Jeg ender jo med at bo i en hule med gange så høje som mig selv og kun få noget at spise, når jeg er så heldig at finde den rigtig gang.
Den går simpelthen ikke længere.......

Nu har den ligget og kogt længe nok!
Min første lille grønne smuksak.
Ikke fordi den egentlig fejler noget. 
Men fordi jeg bare ikke er heeeelt tilfreds.
I både mine brochurer til kernelædertaskerne og på hjemmesiden gør jeg meget ud af at fortælle, at mine ting er håndlavet og indfarvet i hånden, hvilket indebærer, at der kan komme uensartetheder i farvenuancerne i det færdige produkt.


"Det skal gøres opmærksom på, at der da vi har med naturmaterialer at gøre, kan der forefindes små mærker i læderet. Det være sig insektbid, små ridser, eller farveforskelle. 
For mig er disse mærker kun charmerende og et tegn på, at vi har med ægte materialer at gøre. Mærkerne er derfor ikke utilsigtede fejl, men helt bevidste valg.
Produkterne fra Kjær & Schmeling er for nogens vedkommende indfarvet stykke for stykke i hånden og der kan derfor forekomme farveforskelle fra del til del på taskerne og fra smykke til smykke. 
Dette er et faktum køber skal forholde sig til, idet det ikke ændres ved brug."

Og jeg har en forventning om, at de, som er interesseret i mine produkter har læst dette,  inden de køber.

Men nu har den grønne bandit altså stået på mit værksted og taget plads i flere mdr. 
 Bare fordi, jeg ikke er heeeeeelt tilfreds med indfarvningen.....hmmmm
Så i stedet for at gemme den væk mere,  bliver den nu sat til salg her på bloggen med tydelige markeringer af de forskellige steder, hvor indfarvningen ikke er helt efter bogen.
Tasken er,hvis man ser bort fra indfarvningen i tip top kondition.
(billedet her er af foret. Det er taget, mens tasken er under syning, hvorfor der endnu ses nåle i den )

PRIS: 2000,-  + porto (80,-)

Ud over lækkermåsen,har jeg endnu en af de nye kerenlæderclutches, hvor jeg ikke har fået syningen fuldstændig på plads. Fejlen tydelig markeret på billedet.
Også den sælges 


PRIS: 250,- + porto (25,-)

Hvis nogen skulle være interesseret, kan I lægge mig en kommentar i feltet herunder og samtidig sende mig en mail på
kristine.k.h@gmail.com
Det er som vanligt først til mølle..........

Ha' en dejlig dag derude i disen ;)
Jeg vil smutte i Slaraffenland og svarer muligvis først mails hen på aftenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar