fredag den 22. juli 2011

Sommer overskud!

Ikke her hos mig.........NEJ!
Håber det kommer, når jeg går på ferie næste torsdag.
Men lige nu er dagene simpelthen ikke lange nok.
Enten er jeg på sygehuset eller også er jeg på værkstedet.
Jeg ønsker mig 10 timer mere i døgnet, så jeg kan lave så hyggelige og sjove indlæg,
som hende her ;)


Jeg ved godt, at det er min faster,og at jeg måske derfor har farvede briller på.
Men lige nu hygger jeg mig altså gevaldigt med at læse de skøre indfald, hun kommer med og de kreative tanker, hun gør sig.

Jeg kommer ikke på mange blogge i disse dage - og skam for det.
Jeg glæder mig til ferie og til at jeg igen får lidt overskud til at dele og til at kigge forbi alle jer andre derude..........

Kom FERIE, kom glad,kom næste torsdag.....

ps. I dag inden arbejde kører jeg ud og besøger damen med det viltre hår. Hun stoler nemlig ikke længere på Post Danmark (hvilket jeg jo i sandheden heller ikke gør). Så nu overrækker jeg hende nemlig personligt den lilla kortholder og armbåndende. 
Så er der vist ikke et øje tørt vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar