mandag den 14. november 2011

Fra en ende af..........Hvordan man må håndtere oprydning, når man er nået så langt ud....tsk tsk tsk



Jeg har samlet, hvad der lå og flød af løse knapper og allerede tilskåret armbånd.
Så igen igen er der lidt at byde ind på .
Bare kom an.......Her er lidt for en hver smag.

Som vanligt skal I kigge nøje efter på billederne. Både knapper og læder har ligget i gemmerne et stykke tid, så der kan være småfejl i farvningernen eller andre steder.
MEN!
Jeg har lige som sidst gjort hvad jeg kunne, for ikke at skjule noget under gulvtæppet......

Reglerne er som de plejer.

  • Først til mølle
  • Skriv en kommentar i kommentarfeltet om, hvilket armbånd du ønsker - så andre kan se, at det er nuppet.
  • Skriv mig en mail på kristine.k.h@gmail.com  med dit ønske og din adresse, så sender jeg hurtigst muligt mit kontonr. retur.

Portoen for alle armbåndene er 25,-, som skal lægges oven i prisen

Nr. 1 200,-

Nr. 2 200,-

Nr 3. 200,-
(Knappen her er ikke glaseret. Kun forglødet)


Nr. 4 250,-

Nr. 5 225,-
Nr. 6 200,-

Nr. 7 225,-
Nr. 8 250,-

Og bare så I ved det...... Jeg kan endnu ikke se mine bordplader deroppe.
Det har jeg IKKE kunnet længe.
HJÆÆÆÆÆLP!

4 kommentarer:

  1. Så fine de er - sikke en god idé :o)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Hej Kristine,
    Jeg har problemer med at kommentere via min Google-konto, så du får min emailadresse her.
    Jeg er meget interesseret i at købe armbånd nr. 1 og kan kontaktes på julkos72@gmail.com.
    Mange hilsner
    Julie

    SvarSlet
  4. Hej Kristine,
    Så er armbåndet hentet på posthuset, og det er bare SÅ smukt! Tak for en god handel!
    KH Julie

    SvarSlet