mandag den 14. november 2011

Mens jeg roder med de dersens symaskiner.....

Er det blevet tid til at lave lidt af de andre mange ting, jeg ikke kan holde fingrene helt fra.
Jeg har fået lavet lidt til et par bestillinger plus påbegyndt lidt til de to markeder, jeg har planer om at deltage på her i julen.
Som I måske husker præsenterede jeg AneBane i Odense.
Ganske snart vil et par stykker af de her små banditter  og gamle kendinge være at finde på hylderne sammen med hendes lækre gevandter.


Om jeg bare havde penge, så måtte jeg altså eje en af hendes lækre kjoler.
Kig forbi ;)

Og nu jeg er igang, så vil jeg da også lige fortælle, at 
der siden sidst er kommet to nye forhandlere til ;) 
Jubiiiiiii..........og tra la la la.

Fremover vil pigerne Stilia i Odense og Anja og Mia i deres nye forretning BÆST i Oenhlenschlægergade 13 KBH. prøve kræfter med mine produkter.
Stilia er en super lækker forretning med alle de hersens himstragimser til både hjemmet, hende ham og baby, som bare er helt op i tiden lige nu. 
En formidabel forretning, som jeg glæder mig rigtig meget over at være kommet ind i.

BÆST ved jeg af gode grunde ikke så meget om endnu, da den først åbner til december. Men til gengæld kender jeg Anja, som åbner den.
Anja er ansigtet bag mærket Xant Hippo. Super lækker strik på store pinde.
Hun har nu slået pjalterne sammen med mia ( tøjdesigner).
Og de synes åbenbart, at mine ting lige passer ind i deres sortiment.
Så til det siger jeg bare tak, for det synes jeg bestemt også....... Har I set Anjas lækkerier?
Halli Hallo!

Well! 
Nok for nu....... Mens symaskinerne fortsat er et prolem, skumler jeg med hemmeligheder, som jeg forhåbentlig snart vil kunne viser jer lidt af .
Indtil da......HYGGE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar