mandag den 14. maj 2012

Mens vi venter.....



På at jeg får trukket vinderen af den sidste giveaway, kan vi jo tilpas bruge tiden på at rokke lidt ved indgroede vaner.
For mig ender morgenmaden oftest med enten en portion cornflakes eller en portion smoothie med mandler.
Kun sjældent får jeg tænkt ud af boksen og lavet noget lidt mere kreativt eller inspirerende.

Billederne her er derfor en reminder til mig selv om, at jeg godt kan lave andet, når jeg vil og at det ikke behøver at tage så lang tid at lave lækker inspirerende morgenmad.

Jeg snart må tage mig sammen.



Ha' en dejlig dag derude.....

1 kommentar:

  1. Hold da op, ser sørme for lækker ud den der morgenmad!! Opskrift?? ;-) Ja det må være noget man skal tage sig sammen, om end man skal bruge 20-30 min på at lave det? Det er i hvert fald en lækker start på dagen! Mums!!

    SvarSlet