mandag den 14. maj 2012

Og vinderen er.....

Her skal I lade som om, I hører en kæmpe trompet fanfare................


Nr. 24


Tillykke Tillykke Tillykke!

Til alle jer andre, vil jeg bare sige tusinde tak fordi I har deltaget.
Jeg er simpelthen så glad for at I har lyst til at være med og for alle jeres søde, opmuntrende og inspirerende kommentarer.


Kristin, vil du ikke være sød at sende mig din adresse og, så vi kan få ørestikkerne afsted til dig?

Hygge!
kh
Kristine

ps. Hvis nogen skulle spørge, så er det i dagens anledning Random. org, som har fået lov til at agere lille pige i lyserødt tylskørte :)

2 kommentarer:

  1. Hurrrraaaaa:-D. Nå ble jeg glad, for en flott 40 årsgave random gav meg. Knus fra Norge

    SvarSlet
  2. HVAD???????Jeg hørte ellers ret tydeligt noget med STELLA hmmm og så var det en anden heldig. Fair nok, men da en skam. Jeg må købe mig til et par.

    SvarSlet