fredag den 22. juni 2012

Er sommeren allerede forbi?



Seriøst!
Er sommeren allerede forbi, inden den rigtig er kommet igang?
I hvertfald føles det sådan, 
når man allerede nu er begyndt at samle frø samme.

På min bryllupsdag d. 24 april, 
var min mutti så sød at stille en dejlig sammenplantning på terrassen, 
mens jeg var på arbejde.
I potten var bl.a. denne fine Akeleje.

Jeg ELSKER Akelejer i næsten alle afskygninger og har da også lidt forskellige i haven.

(Men ps. Hvis nogen har nogen, de ikke mener jeg har, må de da endelig gerne sende mig dem ;)

Men nu er der altså taget de første frø fra, som allerede nu kan spredes nye steder.
Både godt og skidt ik'? 
Det betyder jo at Akelejerne er ved at være væk for i år. 
Men samtidig også, at jeg kan få endnu flere og andre steder næste år.
Dejligt!

Ha' en fantastisk weekend!
Kh
Kristine

2 kommentarer:

  1. Jeg har ingen frø ;O) men en brændeovn som der er tændt op i.
    Håber da ikke det var den sommer
    God Week-end her fra også

    Mona

    SvarSlet
  2. Åh jeg elsker også akelejer, men mine er væk jeg må ha nogle nye :0)

    SvarSlet