fredag den 22. juni 2012

Og vinderen er....




Rikke har ønsket sig den mintgrønne shoppe.

Kære Rikke!
Vil du ikke være sød at sende mig din adresse, 
så skal jeg hurtigst muligt få shopperen afsted til dig, 
og du kan svinge den over skulderen, når du skal ud at nyde solen ;)





Til alle I andre, som har været med og har sendt mig de fineste og sødeste hilsner.
Tusinde, tusinde tak fordi I havde lyst at lege med.
I har givet mig lidt at smile af her i regnen.





Kæmpe KRAM
og ønsket om en fantastisk dag
Kristine


ps. Hvis nogen absolut må eje en af dem så smut forbi shoppen.
Jeg har en liggende i hver farve lige nu ;)

3 kommentarer:

  1. Tillykke til Rikke!

    Og så et lille "øvbøv, at det ikke blev mig" herfra, hihi;o)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Det er jo mig, JUBIIIIIIII :) :) :)
    Uhhhhh hvor jeg glæder mig til at få den :) 1000 1000 tak :)

    God weekend til dig :)

    SvarSlet
  3. Jeg tillader mig at sige øv... Den gad jeg godt var blevet min.
    Tillykke til den heldige Rikke

    SvarSlet