torsdag den 21. juni 2012

Projekt lilla hermed DONE!



Endelig!
Endelig!
Endelig!
Kære Hege! 
I morgene er der en pakke på vej til dig.
Som skrevet tidligere, har den budt på både blod (i noget der ligner spandevis), 
tårer og en masse bøvl undervejs.
Men nu! 
Lykkedes det endelig.
Efter lidt læderbalsam og lidt voks til lynlåsen, er den klar til post DK i morgen.

Håber den er, som du ønsker det?
Lilla og med lækkert Libertyfor i samme nuance.


Ha' en dejlig dag!
kh
Kristine


Ps. Med tiden vil denne taske gå fra at være lilla til en smuk lidt lysere auberginefarvet. 
Netop som Hege ønsker.
p.p.s. Glæder mig til at trække denne her i aften ;) ( bare lige for at være irriterende og for at nævne det en sidste gang.... ehehe)

14 kommentarer:

  1. HVOR ER DEN BARE SMUK!!!! Og så prof lavet. Og kunderne kan heldigvis ikke se blodet ;-)

    Det er lige før jeg skal bestille en til! Som du ved flasher den første sig i Århus' gader og stræder....

    SvarSlet
  2. wow!! virkelig virkelig smuk! Er helt vild med. Eeeelsker lilla.

    SvarSlet
  3. Elsker denne lillafargen jeg også!

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor er den FANTASTISK!!! Altså, du er jo fænomenalt dygtig...... SÅ lækker!

    SvarSlet
  5. WOOOUUUW!!
    Den er bare så lækker. Farven klæder designet og jeg ved hvilke kræfter man ligger i sådan en taske.. Heldige Hege!!!

    SvarSlet
  6. Der er bare så flot så flot den farve - man får lyst til at ønske sig en farvet også ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fantastisk. Sådan en kommer fluks på min ønskeliste :-) Du kan vel lave en i ca. samme farve igen?

    SvarSlet
  8. Den er helt utrolig fantatisk smuk! Jeg er helt mundlam :-)
    Hvad koster sådan en sag?

    KH

    SvarSlet
  9. Hold da op den er flot. Er imponeret over hvor dygtig du er

    SvarSlet
  10. FEEEEEEEEEEEEEEED og så lige i min ynglingsfarve ;O)

    SvarSlet
  11. FanTAStisk flot! og lilla er også min yndlingsfarve. :)

    SvarSlet
  12. Jamen.......................SMUK med smuk på.
    Du er SÅ dygtig. Ikke mere at sige til det.
    Kh. og god fredag Lene.

    SvarSlet