mandag den 11. juni 2012

Hvad der tidligere var svært at få til at glide ned.....



.....Gled i dag gnidningsfrit.

I der har fulgt med igennem mine år som blogger, ved at jeg igen og igen og igen kæmper med kiloene.

I dag har jeg både motioneret og spist (forholdsvis ) sundt fra dagens start.
Fantastisk og et lille spark i den dertil indrettede til mig selv ;)

Det måltid jeg ser som den ultimative kickstart på dagen, når man arbejder sig ned i vægt (hermed fik vi lige slettet fy-ordet slankekur ik'?) er havregrød.
Og havregrød er jeg altså bare ikke sååååh glad for.
Men i dag hvor jeg har forbrændt mine kcal først, har jeg modificeret grøden lidt og tilsat den lidt lækker topping.
Og SÅ gled den ned...

Dagens topping var:

Hakkede mandler og lidt mørk chokolade
7 hakkede kirsebær og en kvart banan i stykker.

Seriøst!
Det kunne jeg godt spise igen i morgen.
Og måske er der faktisk færre kcal her, end i en portion cornflakes, en god hindbærsmoothie eller lækre pandekager?, 
så mon ikke det er værd at overveje?

Nyd dagen derude
 og HUSK!
At der nu kun er 10 dage til Denne her trækkes.
Har du ikke tilmeldt dig lodtrækningen, kan du da selvfølgelig nå det endnu ;)

1 kommentar:

  1. jeg har tilmeldt mig og jeg glæder mig :0)lækker havergrød.

    SvarSlet