torsdag den 14. juni 2012

Projekt lilla



Det skrider langsomt fremad.....

Og Hege venter fortsat trofast.... omend lettere utålmodigt på mig, må jeg formode?
Men denne her taske har bare ikke været en af dem, der bare "smuttede" igennem på tre dages effektivt arbejde.
Den har skabt sig, har den.
Først slog jeg forkert i det store fronstykke lige efter jeg havde syet lommen på, hvilket betød jeg måtte starte forfra på det (og havde spildt et stor flot læderstykke ... #¤##%##).
Da jeg så skulle have lommen af, for den ville jeg jo godt kunne genbruge, fik jeg skåret en rids ind i den.
Det betød, at jeg måtte have Nicolas igang med at lave et nyt sæt lommer ( En ny lomme er lig med endnu en dags tørringstid tsk tsk tsk).
I det jeg så skal til at indfarve på ny, viser det sig, at jeg er løbet tør for den lilla farve, og at jeg først skal have nyt hjem inden kan komme videre.
Reminder til mig selv: Køb aldrig kun en liter farve a gangen!!!

Men nu endelig!
Nu begynder det at rykke.....

Ting tager nogle gange mere tid end nødvendigt er.
Og jeg håber meget, at I der er så søde at bestille hos mig, har samme fantastisk tålmodighed, som Hege her udviser.

Nok for nu!

Ha' en dejlig dag ;)
kh
Kristine

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor jeg glæder mig til at se :0)

    macn

    SvarSlet
  2. Det kan du tro vi har.
    Vi venter jo på noget fantastisk smukt.
    Dorte

    SvarSlet
  3. Jeg gleder meg mest! Vi har et ordtak i norge som sier : den som venter på noe godt, den venter ikke forgjeves.
    Og foret blir også kjempefint.
    mens jeg venter får jeg bruke min “fru fogh“ veske som jeg har fått i gave fra mine danske kolleger.

    SvarSlet