søndag den 17. juni 2012

Work progresses






I dag er jeg vel nærmest det man i gamle dage kaldet husholderske.
Jeg koger, braser, bager og dækker bord x flere
Jeg varter op.....

Jeg har nemlig folk på arbejde i dag.
Nicolas og hans kammerat Martin har for alvor taget arbejdshandskerne på og er gået i gang med brændebunken.
Vi har jo fortsat en god del kæmpe stammer liggende, 
som endnu mangler at blive savet og kløvet.

Men nu endelig, er de kommet i gang.
Og så må jeg jo heller stå klar med maden og kagerne, når de lyster ......
Det er ikke tit, men når det er, så er de et par sultne banditter ;)
De skal være velkomne. 
Jeg glæder mig nemlig til brændeskuret atter er fyldt og klar til vinter og hygge.


Meeeen jeg laver jo ikke mad hele tiden .....
Der bliver også plads til projekt lilla, som nu efterhånden (og lang om længe) begynder at tage taskeform.

3 kommentarer: