fredag den 15. juni 2012

Tøsebesøg.....



I dag har jeg fra morgenstunden været på rigtigt tøsebesøg.
Neglene var lakeret, posen pakket og humøret skruet op,
Så skulle der hygges ;)

Da jeg i aftes, da jeg kom hjem fra sygehuset slog det mig, at jeg heller måtte få flækket et eller andet sammen, jeg kunne medbringe som værtinde gave.
Men er værtindegaven egentlig en skal, en bør, eller fuldstændig lige meget opgave?
Hos mig er det humøret og overskuddet, der afgør, hvilken en af løsningerne, jeg vælger.
Men med tre fridage i sigte, var det ikke svært at vælge....
Og som så, så gjort.
Hvad kunne være mere oplagt end små marengskys i forskellige lyserøde, fersken og lillanuancer til den mest tøsede tøs af alle?

ps. Jeg var lidt træt af at mine marengs sidste gang bare fladede ud,
så denne gang har jeg pisket æggehvider og sukker over vandbad.
Og vupti vuti...
Se! 
Det hjalp ;)




Ha' en fantastisk weekend!
kh
Krsitine






1 kommentar: