fredag den 15. juni 2012

Søges!



Professionel neglelakpåfører søges snarest!

Jeg ved ikke lige, hvad der er sket for mig.
For ikke længe siden, var det ganske utænkeligt, at jeg skulle rende og smøre neglelak på på mine fridage fra sygehuset.
Men nu! 
Nu er det nærmest blevet et synonym på mere end to fridage og på frihed.
Tosset ik'?


Og så synes man lige, at man skulle være lidt smart.
Matche lidt i de små detaljer.

Men ødelægger neglelakken i virkelig helheden lidt?
Ser det ikke lidt klattet ud i kanterne?
Er det mine klumpede små tær eller er det lakken der render?
Er det måske fordi jeg ryster så voldsomt på hænderne, og så den kræftanstrengelse det er at nå sine egene tær og samtidig koncentrere sig?
Jeg ved det ikke?
Men kønt er det jo ikke!

Men okay! 
Nuancen matcher næsten - og endnu mere i virkeligheden, så på det punkt, har jeg da ramt rigtigt.
Neglelakken har jeg forøvrigt fundet efter at Julia flashede hele hendes stak på bloggen den anden dag.
Den kan bl.a. købes her til kun 48,- pr. flaske.
Jeg havde en indre kamp kørende med mig selv, da jeg skulle vælge farver.
I første omgang endte ca 20 farver i kurven..... tsk tsk tsk
Men jeg endte med at købe tre dejlige lyse sommerfarver.

Igen et problem med den indkøbskurv!
Eller er det mon egentlig bare min lønseddel, den er gal med?

Tænkte tanker....

Ha' en dejlig dag derude
kh
Kristine


2 kommentarer:

  1. Skrig! Og så tager de Forbrugsforeningen:) Jeg kan også hurtigt formøble en mindre formue.

    SvarSlet
  2. Altså pis med den lak, hit med det net!!!

    SvarSlet