torsdag den 30. august 2012

Wam ba da bam - nye stikkers i shoppen !

I går havde ham den kære herhjemme fødselsdag.
Han blev fejret med flag ved vejen, da han kom fra arbejde.
En lagkage og hyggelige hjemmelavede pizzaer lige efter hans hoved.
Alt rigeligt til os to, men lige hvad jeg vidste, at han ville elske.
En stille fødselsdag igår..... Men snart skal han fejres med maner og med alle dem vi holder af.
Det bliver hyggeligt.
Et forsinket TILLYKKE med fødselsdagen til min yndlings N!


I dag har været en dejlig dag.... Helt stille og uden al den tjubang, der nogen gange kan være på.
Jeg har syet lidt i morges og ellers bare nullet rundt og taget billeder og fået lavet et par nødvendige telefonopkald.
Alt i alt en af de fridag, der er værd at samle på.





Om et splitsekund ......og lidt til, er der nye fine petit ørestikkers i shoppen.
Håndlavede fra ende til anden i lertøjsler og med fine sterlingsølv mekanikker på bagsiden.

Nyd resten af dagen og glæd jer til weekenden!
kh
Kristine


2 kommentarer:

  1. Ih, du lokker :-) Jeg er stadig super glad for mine øreringe fra designermarkedet i Odense. Overvejer lige om jeg skal have de gule :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare super flotte Kristine.
    Smil Anja.

    SvarSlet