torsdag den 22. oktober 2009

Nu rykker det.....

Omend langsomt, men det rykker, det gør det.

Det var såmænd bare et besøg af Helle i går, der skulle til for at sætte skub i tingene.
Og med tingene, så mener jeg i "Evighedsblusen".

Helle kom igår som lidt af et overraskelsesindslag på min fødselsdag.
Hun skrev nemlig i forgårs, om jeg gav en kop the igår.
Og ja! selvfølgelig gjorde jeg da det.
Jeg havde jo bare regnet med, at jeg skulle nulle helt alene rundt hele dagen og gøre klar til familiebesøget om aftenen. Så selvfølgelig!
"Og husk lige strikketøjet", skrev jeg.
Helle dukkede op, og hvis hun havde glemt, det var min fødselsdag (hvilket hun ikke havde), så skulle alle Nicolas' flag fra tidligere, da nok minde hende om det.
Men som sagt nej!
Hun dukkede op med lidt læsning til at sætte tankerne i gang og lidt lækkert til kroppen (både indvendigt og udvendigt..mmmm).


Mmmmm ...... en super lækker saltscrub fra Munkholm med en skøn duft af Sandeltræ. Det skulle ifølge Helle give den blødeste hud overhovedet.
Og hvem kan ikke have brug for det, når man lige er fyldt år igen?
Derudover havde hun også spiselige kastanje med, som hun og ungerne har fundet på et meeeeget hemmligt sted i skoven?
Hvor ville hun ikke ud med, og "skoven" er jo ligesom et ret vidt begreb???? TSK TSK TSK
Endelig havde hun også "Turen går til - De varme lande - verdens klima- hvad sker der?" med.
Tror nok, at der kan blive lidt at tænke over der.
Super dejlige og betænksomme gaver ;)

Og så blev der ellers strikket, vendt verdens situationer (og de mere nære, som fx arbejde osv) på hovedet og drukket spandevis af the.
For er der noget vi kan, så er det det hehehe....


Og som sagt tidligere, så er jeg altså kommet videre....


Nu er både for-, bagstykke og det ene ærme færdigt. Det rykker venner!
Måske når jeg det inden jul alligevel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar