lørdag den 24. oktober 2009

Tid i kreahjørnet


Er det vejr til andet i dag?

Nicolas har igen fået fingre i læderet og arbejder intenst på den første af siderne til kassen.
Egentlig kan jeg vist, når jeg sammenligner, ikke tillade mig at kalde mine strikkerier for "evighedsbluse".
Det er seriøst et Sisyfos arbejde, han har begivet sig ud i.
Men han må jo kunne lide det???



Han ser da ihvertfald ud til at hygge sig ik?

Indrømmet! Jeg tror ikke, at jeg kan give den kasse fra mig, når den engang er færdig. Den bliver så flot.

Faktisk har jeg aldrig set noget lignende.
En af de fede ting ved Nicolas er, at han så absolut ikke er bundet af mode eller normer. Han gør ting efter sit eget hovede og er lige glad med, hvad andre mener om ham og de ting han laver og foretager sig.
En beundringsværdig egenskab, som jeg ville ønske, at jeg selv besad i lidt større grad.

Måske det kommer med alderen???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar