fredag den 23. oktober 2009

Umiddelbart....

Man lader sig let narre...






Umiddelbart tænker man"Aaaahhhhh weekend!"
Fred og idyl, hygge, en go' bog, varme boller, lækker mad og kreativitet i stearinlysets skær.

Men men men.....


Så får man øje på det her???

Og lur mig, om jeg ikke også tidligere hørte nogle dundrende lyde oppe fra stuen?
Det er både sikkert og vist!

Hustyrannerne er på spil igen...


"Jeg holder såååååh meget øje med dig!"


"Og jeg med dig .... Kom bare an! Jeg er klar til dig..."


Jeg er så klar ;)

Nope!

Alt ånder ikke fred og idyl I Casa Kris.
Der bages og brases og lades op til en arbejdsweekend med nattevagter.
Men jeg skal ikke klage. Nu har jeg gennem de sidste tre uger været så priviligeret, at jeg kun har arbejdet i weekenderne. Godt nok lange vagter. Men alligevel!
Men nu står den fra i aften på et lidt almindelige skema de næste 14 dage.
Godt eller skidt tjaaa....

Men i hvert fald!
Ha' en hygsom optakt til weekenden dag...

1 kommentar:

  1. Hej Kristine.
    Ej det ser ellers godt nok hyggeligt ud med bøger,strik og bag. Arbejdet er jo det som giver penge til mere garn og flere bøger og er jo som regel også ganske rart når først man er der. hvor er de katte dog skønne. Jeg nyder jo min egen dejlige rosa som faktisk altid bare har opført sig rigtig flot. På en svag dag kan jeg godt tænke lidt på en lille legesyg killing men fornuften sejrer altid. Jeg er jo stadig i ribe og på nær en løbetur hver dag er jeg totalt opslugt af hjemmesiden og planerne om mine kurser og strikketøjet og når armene trænger til ro læser jeg lidt. hvis jeg var singel kom jeg nok sjældent uden for en dør og blev nok hurtigt mere sær end jeg allerede er så HURRA for Niels.
    Go weekend vagt. Jeg skal en tur til flensborg og ose med Trine i morgen og hjem til Oles mad og hygge og søndag kører jeg hjem til Køge igen. nu kommer julevarerne lige om lidt. Knus fra faster

    SvarSlet