fredag den 7. maj 2010

Du er jo næsten færdig.....

"A hva' er jeg?
Ja!
Du er jo næsten færdig med "Evighedstrøjen"
Du mangler kun at sy sammen og strikke bærestykket.
Det tager ingen tid????
Og du har jo gjort det rigtigt????" 
siger Strikkemaskinen?????

Men hvorfor dævlen har jeg så ikke fået det gjort?
Svar: Pind 3,5 er så absolut ikke mig.
Jeg spænder, bider mig selv i kæben, ryster og bliver fjern for min omverden.
Jeg egner mig bestemt ikke til den størrelse pinde. ØV!

Og alligevel sidder jeg efter at have set et næsten færdigt "Topstykke" og overvejer at gå i gang med et selv i en af de mange smukke farver, som Geilsk tilbyder... 


(og den bliver altså også strikket på pind 3,5 tsk tsk tsk)

Men igen var jeg heldig ;)
For min kære Faster Sanne tilbyder gud ske tak og lov 
(undskyld blasfemien) 
at tage vidunderet med hjem og gøre den færdig for mig.
Jubiiii

Så jeg er reddet 
og 
kan snart løfte mine arme i vejret og danse krigsdans
rundt på gulvet, 
rundt om to dejlige, strikkede sager ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar