torsdag den 6. maj 2010

Strikkeklub og madorgie.....mmmmmm

Jeg skal have besøg af strikkeklubben i dag.
To mindre end vi plejer pga arbejde og ferie.
Men det skal bestemt ikke forhindre os andre i at få lidt fra hånden 
og fra hånden til munden
(Vi skal have hvid chokoladekage med jordbær og vanilieis og gourmetpizzaer .....MUMS!).
jeg skal se, 
om jeg ikke kan få min famøse poncho færdig 
(som jeg startede til vores sidste strikkedag) 
og så skal jeg ellers beundre de andre ting, der bliver lavet.
Jeg ved at min Faster Sanne (min yndlingsstrikkemaskine ) er igang med en lille ting, 
jeg har lagt bestilling ind på.


Som jeg nok har nævnt tidligere, 
er jeg jo en nørd med mindre pinde end str. 8 og er fx aldrig blevet færdig med evighedsblusen.
Så derfor har jeg allieret mig med hende i håb om, at hun kan strikke Topstykket fra Geilsk for mig.


For det ved jeg nemlig, at hun kan.
Hun er fantastisk til at strikke, sy, male og er  i det hele taget super kreativ.
En hver nieces drøm ;)
Ja! Jeg er heldig!
Jeg har mange imponerende fastre.
Jeg nævner i flæng..... Lystig I, Lystig II og nu strikkemaskinen....jam'n jam'n

3 kommentarer:

  1. Strikkemaskiner og lystige mennesker er en fryd at omgive sig med :). Kan sørme godt forstå din begejstring.

    Jeg håber I havde en god strikkedag.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med din evighedsbluse (som ikke er færdig endnu ;o)

    SvarSlet
  3. Det ser simpelthen så seriøst ud med den pandelampe. :-D

    SvarSlet